school and education

Tel.  +370 389 61600
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

The Municipality’s reception desk: +370 389 64041 More information       Anonymous hotline: +370 800 77472 More information

Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyrius

Position:
Vyresnioji finansininkė
Address:
Utenio a. 4, 120 kab., Utena
Email:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Phone:
+370 389 64048
Send an Email
Miscellaneous Information:

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINIŲ REIKALŲ IR SVEIKATOS APSAUGOS SKYRIAUS VYRESNIOJO FINANSININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį apskaitos srityje;
1.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais apskaitą ir kitas su atliekamomis funkcijomis susijusias sritis, taip pat su teisės aktais, reglamentuojančius dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą;
1.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, gebėti dirbti komandoje;
1.5. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis, finansų valdymo ir apskaitos sistema „FinNet“, „FVAS“, Socialinės paramos apskaitos sistema „Parama“ (toliau – Parama) ir Socialinės paramos informacine sistema (toliau – SPIS).

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. tvarko individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijų, išmokų vaikams ir kitų Skyriui priskirtų išmokų (toliau – Išmokos) apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka;
2.2. pagal savo apskaitos sritį teikia duomenis Skyriaus vyriausiajam finansininkui atskaitomybei sudaryti;
2.3. rengia, pasirašo ir teikia teisės aktais nustatyta tvarka Skyriaus kompetencijos klausimais priskirtas ataskaitas bei informacijas;
2.4. laiku ir teisingai įformina visus gaunamus ir išduodamus pirminius apskaitos dokumentus;
2.5. į apskaitos registrus įrašo visas ūkines operacijas ir ūkinius įvykius, susijusius su Išmokų išmokėjimu;
2.6. pagal Skyriaus atsakingų asmenų pateiktus sąrašus laiku ir teisingai perveda Išmokas gavėjams jų pasirinktu būdu;
2.7. priima prašymus ir dokumentus, reikalingus gauti laidojimo pašalpą, paramą užsienyje mirusių (žuvusių) Lietuvos Respublikos piliečių palaikams parvežti į Lietuvos Respubliką, juos registruoja. Supažindina gavėjus su atsakomybe už melagingų duomenų pateikimą, išduoda informacinį lapelį apie pateiktus dokumentus;
2.8. tikrina 4.7. punkte išvardintų išmokų gavėjų pateiktus dokumentus. Atsiradus neaiškumams, pareikalauja papildomos informacijos, įrodančios asmens teisę gauti išmoką. Apskaičiuoja skiriamų išmokų dydį teisės aktų nustatyta tvarka;
2.9. atlieka techninį darbą, rengiant Skyriaus vedėjo sprendimus dėl teisės į 4.7 punkte išvardintas išmokas, teikia jas patikrinti Skyriaus vedėjui ar Skyriaus vedėjo pavaduotojui. Duomenis apie išmokas suveda į „Parama” sistemą ir išmoka jas. Informuoja asmenis apie išmokų neskyrimą;
2.10. tvirtina dokumentų kopijas, reikalingas tarnybinėms funkcijoms atlikti;
2.11. suveda pirminių dokumentų dėl Išmokų išmokėjimo duomenis į finansų valdymo ir apskaitos sistema „FVAS“, tvarko analitinę apskaitą;
2.12. vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintais reikalavimais, suveda ir tvarko SPIS duomenų bazėje visų socialinių išmokų gavėjų duomenis pagal kompetenciją;
2.13. kontroliuoja, ar pagal patvirtintas Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos programų sąmatas ir priemones teisingai naudojamos lėšos. Laiku teikia Motyvuotus prašymus Socialinių paslaugų priežiūros departamentui prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dėl lėšų perskirstymo tarp programos priemonių arba tarp ketvirčių;
2.14. pagal kompetenciją vykdo einamąją ūkinių operacijų finansų kontrolę, t. y. reikalauja, kad būtų pateikti visi su ūkine operacija susiję tinkamai sutvarkyti dokumentai, patikrina įrašų aritmetinį teisėtumą, bendrąsias sumas, sutikrina apskaitos dokumentus su apskaitos registrų įrašais. Atlikus ūkinės operacijos einamąją finansų kontrolę, pasirašo;
2.15. atlieka Skyriaus vyr. finansininko pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas jo komandiruočių, laikino nedarbingumo, atostogų metu ir kitais atvejais jam negalint vykdyti funkcijų;
2.16. pasibaigus kalendoriniams metams, iki einamųjų metų vasario 1 d. pagal dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymų sąrašą, vienarūšių bylų sąrašus užpildo kalendorinių metų trumpai saugomų bylų sąrašus ir pateikia Skyriaus darbuotojui, atsakingam už jų apskaitą;
2.17. praėjus vieneriems metams po bylų užbaigimo, patikrina dokumentų sisteminimą bylose pagal nustatytą ar pasirinktą požymį, įsitikinant, kad jose esantys dokumentai atitinka bylų antraštes ir saugojimo terminus, ir parengia dokumentų bylas saugoti toliau. Teisės aktų nustatyta tvarka tvarko apskaitos registrus;
2.18. tais atvejais, kai apskaitos dokumentai ir registrai reikalingi einamajam darbui ir kitais metais, juos palieka saugoti Skyriuje atsakingiems darbuotojams;
2.19. pagal kompetenciją inicijuoja ir dalyvauja vykdant viešuosius pirkimus;
2.20. raštu praneša Skyriaus vedėjui apie apskaitos dokumentų dingimą ar sugadinimą;
2.21. trumpo saugojimo bylas perduoda už apskaitą atsakingam Skyriaus specialistui ir įformina (bylų) dokumentų perdavimo aktą;
2.22. vykdo kitus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

 

 

 

 

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041